är sjuk och barnvaktar

yes, jag har lyckats gå och bli sjuk. Igår när jag satt på bussen hem efter att ha varit in till centrala London och träffat fyra jättetrevliga svenska tjejer så kände jag hur febern kom, och när jag väl nådde North Finchley igen så hade jag så ont i hela kroppen och frös så mycket att jag trodde att jag skulle avlida. Den här dagen har inte varit bättre - illamående, magont och mer feber. Åkte in till stan ändå - vad gör man inte när Therese och Angelica är här för en gångs skull?? Haha. Vi shoppade. På Victoria's Secret. Det var väldigt, mycket nice. Har även köpt nya pyjamasbyxor från Primark, jättevarma, sköna och mysiga och alldeles perfekta nu när jag har gått och blivit med feber...
 
Håller nu på att öppna ett bank account samtidigt som jag pratar med min lillasyster på skype. Tror även att nån springer runt och skjuter här (okej, kanske inte, men det LÅTER som skott i alla fall) och mina värdföräldrar är på puben. Borde äta någon middag snart men vet inte om jag vågar då jag får svinont i magen varenda gång jag äter något, haha. Får hoppas att det går över till imorgon då jag har heldag med flickorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide