clowntown

Efter dagens simlektion tog jag med ungarna till Clowntown, som är någon jäkla inomhus-lekpark-grej här i närheten (okej, vi var tvungen åka buss och grejer men ändå) och det var väl.... kaotiskt. Nej, men det gick bra även om det blev lite väl mycket tårar osv när vi skulle åka hem igen. Fick vara "the rudest aupair ever" tydligen som jag sa åt lilltjejen att jag inte tar med dem igen om hon ska vara sån, haha. Jaja, smällar man får ta, hon verkade ändra åsikt när jag gjorde spaghetti och köttbullar åt dem till middag i alla fall.
Just nu sitter jag och skypar med min bästaste Evelina. Okej, vi pratar väl inte särskilt mycket utan sitter båda och gör olika saker men det är liksom lugnt, det behövs som inte mycket snack. Nu ska hon berätta om en bok för mig (den är bra, skitbra, hon trodde inte den skulle va så bra!) så ska fokusera på att lyssna, haha. Later bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide