en normal dag på jobbet

Idag har jag haft en heldag med kidsen. Började med att jag och Fritzy tog med dem till simlektionen, fick vänta en halvtimma som vi tydligen var för tidiga, och sen efter den halvtimmeslektionen gick vi hem igen. Jag och Scarlet såg klart Harry Potter och fången från Azkaban som hon (till min stora förtjusning) börjat se på imorse. Åt lite lunch och sen drog jag med mig tjejerna till parken där de lekte så snällt, helt utan något bråkande alls, i tre timmar. Hyfsat trötta kids när vi kom hem!

Innan middagen gjorde jag och Scarlet chokladklubbor som var rätt goda men väldigt chokladiga (logiskt nog). Är ledig nu och kommer vara helt ledig imorgon + ensam hemma under kvällen då tjejerna sover över hos en granne och Katie och Fritzy ska ut en sväng, så himla skönt! Blir lite netflix skulle jag tro, hehe.. Ska nog ta en sovmorgon innan jag åker in till centrum och möter upp Magnus - måste liksom ladda upp lite för allt turistande vi lär göra, tror inte han skulle uppskatta ifall jag somnade mitt i allt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Underbart att ungen gillar Harry Potter haha!

Svar: hahaha jaaa jag älskar det!
Madelene

2013-08-20 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide