en onsdag i Hampstead

Idag hade jag ännu en rätt lugn dag. Skulle först vara ledig på morgonen men då Katie var tvungen jobba och Fritzy har gjort illa sig rätt rejält i ryggen så blev det jag som skulle ta tjejerna till skolan. Det gick faktiskt bra, trots tårar och skrik innan vi gav oss av, haha. Efter det åkte jag in till Golders Green där jag mötte upp Amanda, och vi tog oss sen med tunnelbanan till Hampstead där vi träffade Anna. Drack lite Starbucks och sådär innan jag var tvungen att fara för att hinna hem innan tre då jag skulle hämta mina tjejer på skolan igen.
Väl på skolan bestämde vi oss för att åka till parken och efter en busstur och en låååång promenad kom vi fram och träffade några av deras skolvänner, var där ungefär en timma innan jag dog av hunger och ville hem (och fick tjafsa lite med mina kids som verkligen tjurar ihop ibland, haha). Nu har vi i alla fall ätit (mycket nöjd Madde) och Fritzy lägger barnen = ledigt!! Så skönt. Är otroligt trött hela tiden, är inte riktigt van med allt här än (e.g skrikande kids, bara massa engelska, folk överallt (inte min grej riktigt) osv). 
 
Imorgon har jag inga planer vilket är första, och enda, gånger för den här veckan. Får se om jag antingen tar en lugn dag framför Netflix här hemma eller om jag åker in till Oxford Street och lite Primark. Ska jag vara ärlig så lockar det liiite mer än Netflix, haha. Men jag får väl se, det är ju inte som att London har lite att erbjuda precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide