If only you saw what I can see, you'd understand why I want you so desperately

Börjar ju redan känna grannarna; idag kvar jag med Sara och väntade medan ungarna simmade och nu har vi varit hos tjejernas kompis Alice som bor några hus upp på gatan. Haha, nej men det är faktiskt ganska trevligt.
i alla fall, idag så har jag gjort pesto-spaghetti som var väldigt uppskattad och sen bakade jag chokladmuffins med Scarlet och Daisy, och de blev väldigt goda (även fast det enda jag gjorde var att knäcka två ägg och sätta i lite mjölk hehe). Satt och såg på one direction musikvideos på teve nu men Scarlet ville spela bingo så ska väl göra det med henne, haha. Ska dra till Meri och se film ikväll så hoppas någon kommer hem snart och gör middag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide