lazy sunday

Har en riktigt lazy sunday idag; ensam hemma i huset, ska snart gå ut och se mig runt i North Finchley (känns som om det är en fördel ifall jag börjar hitta till olika ställen här snart) och bara ta det så jäkla lugnt. Det känns så fel att vara så trött/sliten med tanke på att jag gick och la mig klockan elva igår.... Till mitt försvar så hade jag och Meri varit ute och vandrat/turistat/gått vilse ungefär hela dagen, och det tar faktiskt lite på krafterna haha.

Idag har jag fått veta lite hur jag ska jobba nästa vecka, plus gjort planer med Magnus som kommer hit på tisdag, då jag är ledig, med tåget från Brighton. Vi ska vandra/turista/gå vilse vi också, så det blir nog väldigt kul!
Okej, nej, dags att snöra på sig skorna och ge mig ut för att försöka hitta ungefär vart tjejernas skola ligger så jag faktiskt hittar den sen... Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide