xfactor

igår strök jag ca halva dagen då jag inte gjort det alls i veckan, så var lite tvätt där. Åkte sen in till Paddington och gick på en pub med Therese, Angelica och Nellie, vilket var sååå kul! Synd bara att jag inte kommer träffa Therese och Angelica på länge nu :(
Imorse klev jag upp kring sex (efter många om och men och illamåendeattacker), käkade lite frukost, gjorde lite lunch och åkte in till centrala London för att vara på first aid kurs i fleeera timmar. Det var trots allt rätt kul och rätt lärosamt, men jag är ändå glad att den är över haha! Kommer nog aldrig våga göra hjärt-lungräddning på någon i verkliga livet hur mycket jag än tränar...... Nu är jag hemma och är barnvakt, så jag och tjejerna sitter i soffan och ska se xfactor om sådär tio minuter. Är världens bästa aupair tydligen som låter dem stanna uppe och se det, men de vet inte om att Katie gick med på det och enligt henne så ska det inte behöva göra det heller, haha! Nu ska jag tagga upp dem lite innan det börjar, woho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide