all of your flaws, and all of my flaws they lie there hand in hand

 
woopwoop ser ut som ett miffo men jag är glad ändå, för jag har världens härligaste jobb!!! Okej, är hemma nu, men ändå. Liksom seriöst; idag har jag färgat hår, spelat kubb, fikat i finvädret och fått massage. HUR NICE? Det äger. Nu sitter jag i alla fall och äter lite i min ensamhet som resten av min familj farit till Lycksele för att köra folkrace imorgon, då jag ska sitta på jobbet (som vanligt). Ska se ikapp lite sytycd och pll senare, och glo fotbollen också. sååå skönt. Okej, inget vettigt inlägg idag men det händer inte så särskilt mycket i mitt liv just nu, det mesta av tiden går ut på att antingen jobba eller räkna dagar (eller båda!!!). Nej, nu kallar maten på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide