endast 17 dagar kvar

idag är det bara 17 dagar kvar innan jag flyr landet och bosätter mig i England i ett år. Ärligt nu, tiden har gått helt brutalt jäkla fort, det var ju nyss det var 50 dagar kvar??! Galet. Har även börjat känna mig lite änglsig för första gången just över att lämna alla mina vänner och min familj och allting som är vant och bekvämt. Det är så mycket roligt som händer här hemma under ett år som jag kommer missa som jag inte vill missa, för jag vet att det finns en chans att jag aldrig någonsin kommer ha lika roligt med någon annan än de som jag redan känner. Haha herregud, jag är så töntig; jag menar, jag vet ju att det säkert kommer bli superbra och jag VILL ju verkligen åka, och jag skulle ju dö av ånger om jag inte gjorde det, men samtidigt vill jag ta med mig alla dit så att jag kan få göra samma saker som hemma med mina personer här. Nej, nu ska jag sluta vara så jävla lejd och göra något vettigt i en timma innan jag måste åka till jobbet istället.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej du! Jag flyttar till London för att vara aupair den 16 augusti, så vi sitter ju lite i samma väntan nu. Kul att följa dig här! Kram :)

Svar: Hej! Ååh vad roligt, haha jaaa det gör vi verkligen. Helt galet vad tiden går alltså. Ska följa dig med, kram! :)
Madelene

2013-07-24 @ 01:13:14
URL: http://londonbaby.forme.se
Postat av: Therese

åååh kommer gå så bra för dig och kommer sakna dig apmkt! LÄngtar till helgen <3

Svar: hoppas det .... kommer sakna dig supermycket också!! jaaa jag med <3
Madelene

2013-07-24 @ 01:40:41
URL: http://thhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide