eu-kortet och rix fm

har just klickat hem ett eu-kort eftersom jag upptäckte att mitt redan har gått ut. Det är så typiskt mig att upptäcka sånt så sent, speciellt eftersom jag redan rest utomlands med det då det var ogiltigt. Haha, jaja. Har även fått ett sms från polisen att mitt pass är klart, så väntar bara på att min kära iphone ska komma från lagningen så jag kan åka in till stan igen och hämta ut dem.

Idag är det jobb som gäller, blir en sådär fem timmar på kvällen för att sedan göra brutalt tidig kväll då jag jobbar morgon imorgon. Herregud, är redan trött inför då. Men, det går nog bra, ska ju på rix fm-festivalen i Luleå direkt efter jobbet imorgon så har i alla fall någonting att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide