hookar vänner mest hela tiden

alltså, det är ju inte lätt när man får ett överflöd med vänner i England innan man ens kommer dit, men vad ska man egentligen göra...? Haha, nej, är väl inte riktigt så (okej, inte ALLS så), meeen jag fick i alla fall ett mail av min värdmamma tidigare idag om mailadressen till en tjej som också är aupair jättenära där vi bor/jag kommer bo, så mailade henne just så vi kommer väl att träffas och umgås nån gång säkert. Kul!! Hellre sånt än att jag inte får nån kompis alls (vilket jag är otroligt otroligt rädd för). 
 
okidoki, nu ska jag spola upp lite gott kallkäll-vatten i en flaska, ringa mamma och pappa och be dem köpa hem nått gott åt mig och lägga mig i soffan framför Sverige-Italien som börjar om några minuter. SES
 
 
vinkar ett mycket glatt hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide