liten vardagsupdate bara

sitter på jobbet och väntar på att någon mer ska börja och att klockan ska bli nog mycket för att jag kan väcka brukarna... Är helt galet trött då jag vaknade där vid halv sex för att hinna upp och hinna på jobbet, men som tur är finns det kaffe här så jag kommer nog överleva ändå haha. 
 
Köpte förresten klart presenterna till värdfamiljen igår. Eller ja, nästan, ska köpa lite bilar och annat godis sen också, men ändå. Köpte i alla fall varsin mjukisälg till flickorna, en burk hjortronmarmelad och en burk havtornsmarmelad till föräldrarna (och jag hoppas verkligen att det är gott för jag har aldrig någonsin smakat det), plus att de kommer få den där a-z boken om Sverige också. Hoppas att de kommer tycka om sakerna i alla fall.
nu kommer förhoppningsvis någon kollega snart, så, later mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide