mitt jobb bara ägerrr

Mitt jobb är så jäkla härligt alltså! De som bor där är så himla söta och man känner sig (oftast) så uppskattad. Idag, till exempel, så fick jag en kram och en puss på kinden direkt jag kom. Efter det och fram tills jag sluta han jag få massor fler kramar, massage OCH fick höra både att jag var söt och att de/några tycker om mig. Åh, det gör mig så himla glad, då känns det verkligen som om man gör nånting rätt! Haha, låter supertöntig nu, men det är liksom lugnt. Sitter och glor mitt favoritprogram och ska fortsätta göra det för att jag älskar det. Laterrr
 
 
Vi var förövrigt och kollade när något band spelade i Lomtjärn ikväll med jobbet, hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide