slappar

spenderar i princip alla mina dagar med att jobba eller vara upptagen med annat, och därför är det extra skönt när lediga dagar som den här kommer och jag inte behöver göra någonting. Min familj är på rallycrossen i Piteå som jag hade tänkt följa på, men inte gjorde, så jag är helt ensam hemma idag. Rätt skönt faktiskt. Tog med mig hunden och gick en långprommis nere på byn, och nu ska jag bara göra ingenting i flera timmar. Kommer nog vara sista gången jag har en sån här egen-dag innan jag far, vilket suger. Nej, nu ska jag ta och lägga mig och se lite Pretty Little Liars och Carrie Diaries hela dagen, när jag ändå har tid. Sååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide