tiden går alldeles för fort nu

har än en gång varit en blogglös helg, men det skyller jag på att jag faktiskt var ledig och valde att njuta lite istället. I fredags efter jobbet skulle jag och Kajsa egentligen till PDOL men vi ångrade oss eftersom det kostade att se artisterna vi ville se, vi är fattiga och vi ändå inte skulle dricka något. Istället valde jag att åka till stugan och agera fyllechaffis åt mina föräldrar istället, haha. På lördagen for jag in till Luleå, köpte lite stekta nudlar och åkte och satte mig och myste på en brygga med Therese, Angelica, Johanna och Malin. Var hur nice som helst! Efter ett tag åkte jag, Therese och Angelica till Therese och såg lite film också, myyyys. Tur att jag hinner träffa dem när de kommer till London i augusti!!
Igår var jag ute med båt tillsammans med mamma, pappa och några av deras vänner. Det var grymt skönt och ca världens härligaste väder. Dock låg solen bara på en sida och är man en idiot som mig så blir man bara solad på ena sidan... Smart Madde! Haha. Idag ska jag och mamma fara in till stan och hämta ut glasögonen, köpa eladaptrar och kanske även det sista av mina presenter till värdfamiljen innan jag åker in mot jobbet (som vanligt). Det är bara 11 dagar kvar nu och tiden går alldeles för fort, mitt schema är liksom fullspäckat med saker som ska göras och har ännu mer som jag VILL göra, men nog inte kommer hinna ... Jaja, det löser sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide