försäkring, pass och andra vuxensaker

Imorgon är jag illa tvungen att ta mig upp ur sängen och åka in till byn för att ta tag i allt som måste göras innan jag åker, nu medans jag fortfarande har tid. Måste in på banken och få mig ett nytt bankkort som går att använda i utlandet, plus att jag måste höra med dem om de vet någonting om vår hemförsäkring eller hur tusan jag ska göra med den. Sedan måste jag åka förbi polisen och kolla upp om man kan göra pass här hemma eller om man måste åka iväg till Piteå/Luleå (vilket jag tror)(för Älvsbyn är litet och suger), för det är kanske inte en superbra idé att åka iväg utomlands i ett år med ett pass som går ut efter bara halva tiden.Och sedan, efter min lilla runda med ärenden, då måste jag komma ihåg att skicka iväg papperna till polisen så att jag får ett utdrag ur belastningsregistret på engelska så att min värdfamilj ska kunna registrera mig med Ofsted, haha.
 
Åh herregud vad jag känner mig vuxen och tråkig just nu. Längtar tills jag kan börja packa, för då kommer det äntligen kännas riktigt verkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide