Midsommar

Igår var det min sista midsommar hemma i Sverige på minst ett år och jag bestämde mig för att spendera den i Luleå med lite roligt folk. Vi satt ute och grillade och drack och ska jag vara ärlig så var det ett värdelöst midsommarväder. Istället för att sitta i shorts eller klänning satt jag fullt påklädd med dubbla jackor på mig och lyckades frysa ändå, så jäkla typiskt. Men det var roligt ändå, trots kylan.
 
Tänkte lägga upp en vine från igår när Viktor och Kajsa gör "morgongympa" för att göra bloggen mindre tom, men jag är uppenbarligen för korkad för att förstå riktigt hur man gör och har som vanligt inte tagit några bilder så snor en från Rebeccas instagram istället, även fast jag gör tummen-ner och ser allmänt negativ ut, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide