halloween-pyssel och andra grejer

igår var jag galet kreativ och målade ett par (väldigt fula) bilder som tjejerna sen kunde fylla i. Scarlet frågade nämligen om vi inte kunde rita halloween-grejer och sagt och gjort så gjorde vi det. Plus att Daisy gjorde en jultomte till skolan för de var tvungen lämna in en julteckning idag. Haha, ja, de är ju i tid i det här landet i alla fall...
Idag är vädret dåligt, mest troligt för att jag igår sa åt mamma och pappa att vädret här är bra och det inte regnar. typiskt. Har dock städat lite, satt igång en tvättmaskin och nu ska jag upp och stryka lite kläder. Får se om jag hinner dra ut på nån springtur sen, även fast jag har brutal träningsvärk i benen.... Inte roligt alltså!!
Okej, nej, stryka nu då.... Laterr

Min fina pumpa och vampyr som Scarlet fyllde i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide