I'm gonna paint you by numbers, and colour them in

I förrgår kom mamma och Fia ut hit till North Finchley och hälsade på min värdfamilj i några timmar innan vi åkte in mot Victoria för att sova på deras hotell. Trängdes i en 140s säng och några timmar senare vaknade vi och drog till Madam Tussaudes. Jag var såååå starstruck (över Johnny Depp) och det var såååå kul. Drog och åt, for på primark och sen åkte jag hem och hämtade mina småtjejer på skolan. Samtidigt som vi kom hem så kom Katie hem, och jag blev ledig igen. Åkte tillbaka till stan, for och åt på nandos och gick på en pub. Och sen fick jag ett sms om att jag skulle behöva jobba idag så det var bara att ta bussen hem på kvällen/natten för att vara redo idag. Nu sitter jag med tjejerna och ritar. Eller rättare sagt, jag ritar grejer åt Daisy och hon fyller i och vi klistrar upp dem på sugrör så de kan göra en puppetshow senare. Ska dock dra så fort Fritzy kommer hem igen, och jag hoppas att jag slipper jobba imorgon så vi kan dra på London Dungeon och Lodon Eye, haha.. Nej nu måste jag klippa ut mer figurer åt Daisy, så, later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide