It happens every time, if it counts I'll lose my courage when I need it the most

Ännu en tråkig dag idag. Vaknade tidigt (dvs åtta-halv nio) och drog mig till skolan utan att ha gjort klart mina läxor, sådär i vanlig ordning ni vet. Hängde där i mina tre timmar och var väldigt, väldigt sömnig och efter de där tre timmarna gick jag, Cathy och Chiara till subway och käkade lite lunch och pratade på. Alltid lika trevligt, gillar gruppen av människor från min klass/skola som jag hänger med, haha! Sen dess har jag bara sprungit runt här i North Finchley och fixat grejer och hängt vid datorn tillsammans med Katie och fixat mer grejer. Tråkigt. Hade egentligen velat dra till Woods Green på Primarket som ligger där men hade inte riktigt tid idag haha. Får försöka hinna med det snart, heheh.
 
Blir nog en tråkig kväll ikväll, eftersom de flesta jag känner jobbar och grejer, eller bor på typ andra sidan London. Och jag är lat, så orkar aldrig åka dit. Ska kaaanske höra med någon om de vill göra nånting, typ, prommis eller så, men annars ska jag nog bara se film. Eller Downton Abbey. Eller något. Ja, jag märker väl..... 
 
 
detta är våran chauffeur på puntingen, mycket charmig kille från new zeeland. Plus elevhemmet för ett av collegen, där de förövrigt ville spela in HP men skolan tog för mycket betalt så de drog till ärkerivalen Oxford istället. Heheheh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide