social evening och andra torsdagsgrejer

Började dagen med att åka till skolan utan att ha gjort klart nån läxa, precis som vanligt. Hängde där mina tre timmar innan jag åkte hem och slängde i mig "lunch" och trodde att jag skulle behöva hämta tjejerna meeeen jag slapp, så jag var ledig. Strax innan åtta åkte jag in till skolan igen. Jag vet, jag vet, är jag dum i huvudet eller???? Haha nä men skolan hade en social evening och bjöd på te och fika, så hängde där från åtta till halv elva med personer från min klass och massa andra, även fast jag bara pratade med vissa haha. Men det var superkul, vårat bord ägde och lekte lekar och tog fula bilder utomhus och såna normala grejer som man gör på en torsdagskväll på sin skola som ligger i en kyrka. Ah.
Har även smidit lite planer inför lördag då jag ska hänga med några ur klassen, plus att jag taggar inför söndag då vi åker till Cambridge med skolan! Woopwoop!!! Ska faktiskt försöka ta lite bilder då så denna bloggen inte är fullt lika tråkig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide