barnvaktar igen

Var på mitt college för första gången idag. Det sög lite. Vi gjorde nått test för att se vår nivå i engelska, drack te och lärde känna varandra lite. Hade tur på ett sätt då jag redan känner en tjej i min klass, Tina, och har träffat två till innan. Blir nog bra i slutändan... Ska dock kanske byta klass/dagar som vi är rätt många (18 st) och så, men ah, löser sig säkert.
Efter skolan gick jag och hämtade ett paket på posten (tack mamma!!!!!) och mötte upp Meri för lite donkenlunch innan vi åkte till tjejernas skola och hämtade upp dem. Är ju egentligen ledig på tisdagar men som Fritzy fyllde år igår skulle han och Katie ut och fira idag då båda var lediga, så jag sitter barnvakt. Var i parken med Meri och Flo och mina flickor ett tag innan det började regna, och nu är vi hemma och ser på film. Ska dock ta och duscha och lägga dem om sådär tjugo minuter, ska bli sköntttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide