dag tre av min otroligt händelserika helg

Just nu sitter jag i matrummet då jag är portad från vardagsrummet där tjejerna sätter upp en show som jag ska få se på. Är min tredje barnvaktardag idag (fått ställa in aaalla planer jag hade för i helgen) och vi har hunnit va i kyrkan, hos grannen, på McDonalds, haft hit grannen och sen gått till dem igen.  Har till och med lyckats ha tjejerna ute nästan hela dagen i det fina vädret, fick tvinga in dem nu när jag började frysa och ville in, haha. Katie borde vara hemma snart hoppas jag, så jag slipper fundera över att göra middag eller så.  För det är jobbigt. Och tråkigt. Och ansträngande.... Och inte min grej helt enkelt!!!



tre snaps från idag, min pepparkaka var armlös....

Kommentarer
Postat av: johanna

haha gillar den armlösa pepparkakan. men varför äta det nu?

Svar: Haha vet inte dom har ju börjat med massa julsaker här redan så why not liksom! plus att grannen gav med ett paket med pepparkakor att dekorera! Hahaha :D
Madelene

2013-09-30 @ 10:15:30
URL: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide