har ju en sån spännande vardag alltså

Idag har det varit rätt fullt upp med skola, "playdate" med Meri och hennes kid i vårat hus och nu ska jag sitta barnvakt. Inte för att jag precis gjort någonting innan - Katie och Fritzy har tagit hand om allting sedan middagen och det enda jag gjorde var att läsa lite med Scarlet nu innan hon gick och la sig. Och nu ska jag börja barnvakta men  tjejerna är ju redan i säng så ska nog gosa ner mig i soffan och se lite film, mest för att ta en paus från downtown abbey, hehe. 
Händer inget vidare intressant i mitt liv för tillfället; jobbar (eller vad man nu egentligen ska kalla det) och går i skolan. Och inser hur mycket jag avskyr folk som snyter sig offentligt och stoppar snorpappret i fickan. Allmänt trist och inget vidare att skriva om precis. Måste ta mig ut och göra någonting snart! Blir nog även en tråkig helg igen då jag ska på kurs på lördagen och sen inte har några planer för söndagen tror jag, men det är skönt ändå. Nej, nu kallar filmen. Laterrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide