känner mig som 7-17 år igen

Världens bästa författare har alltså announcat att hon ska skriva manus till en ny film/filmserie. Harry Potter-världen ska alltså komma till liv igen. JK SKA SKRIVA MANUS TILL FILMER SOM HANDLAR OM FUCKING HARRY POTTER VÄRLDEN. Det kommer bli världens bästa filmer någonsin och jag är SÅ JÄKLA EXCITED.

Var bara tvungen att dela med mig av min glädje när jag äntligen fått bekräftat att det är helthelt sant (det stod på Aftonbladet till och med). Sååååååå glad. Men nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: andreaaaa

HEJT JÄVLA FUCKING AWESOME. Kommer ju dö lycklighetsdöden. Tänket ba säga det, tjaaa

Svar: MEN ELLER HUR ÄR SÅÅÅÅ JÄVLA EXCITED
ps langa adress på fb så får du ett paket snart
Madelene

2013-09-14 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide