slow saturday

Igårkväll smsade Katie mig och berättade att hon skulle behöva jobba även idag och frågade mig om jag skulle vilja gå på en gratis ansiktsbehandling idag i Barnet. "Jatackgärna!!!!" svarade jag och sagt och gjort så satte jag mig på bussen mot Barnet (efter lite om och men, hade inga pengar på busskortet och chauffören hade ingen växel på en £20 som var det enda jag hade.... Skulle inte få åka men då var det nån supersnäll kille som betala åt mig hahaha) och var på stället/centret kl 10. Kom hem för en sådär tjugo minuter sen och ansiktsbehandlingen var riktigt bra och avslappnande haha. Är liksom lugnt att jag måste jobba idag ändå!
Dock så hoppas jag att Katie blir färdig med jobbet tidigt så jag ändå kan göra något, fast verkar tyvärr inte riktigt så... Och Fritzy jobbar till elva eller något sånt ikväll igen, haha. Nog för att jag samtidigt gärna stannar hemma för vaknade sju imorse av mig själv, hmm.. Aja, jag märker ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide