Thursday

Var på skolan för andra gången idag då. Kan redan konstatera att det där med skolan inte alls är min grej och att jag och Starbucks kommer bilda en onyttig vänskap då det ligger på vägen till busstationen och jag är obehagligt trött och omotiverad varje morgon jag ska till skolan. Heh.
Har fått mina första läxor idag och de ska vara inlämnade på tisdag, så får väl ta tag i mitt liv på måndag och göra dem. Känns bara så JÄVLA OVÄRT då jag redan läst Cambridge-kursen en gång, för vi gör typ exakt samma saker. För väl kanske hoppa upp en klass snart dock, typ nästa termin eller så. Men, för att vara lite mer positiv, så ska jag till Muswell Hill med några tjejer i min klass för att gå på en pub som är i en kyrka, eller något sådant. Blir nog roligt iallafall, måste bara kolla upp vilka bussar som tar mig dit och sådär!

Var i parken med mina tjejer, Meri och Flo idag igen efter skolan. Blir väl säkert så imorgon också, speciellt om Meri bestämmer att hon ska ta Flo dit, för då kommer mina kids tjata ihjäl mig tills vi går. Nej, men typ. Jaja, tur för dem att det är helt okejt kul i parken iallafall. 
Nu ska jag kolla bussar och sen käka mat, är sååå hungrig. adios min kära, trista blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide