fortfarande ledig

Tog det hur lugnt som helst hela helgen. Mest för att jag inte hade någon att vara med men också för att vädret inte var riktigt på topp heller. Men igår, då jag också var ledig, så åkte jag in och träffade Linnea några timmar! Vi åt i Hyde Park och gick sen runt där en massa och bara pratade och hade det bra. Kom hem vid åtta på kvällen och käkade då middag och såna där grejer.
Idag är jag också ledig, haha. Så ska passa på att träffa Emelie som är i London just nu! Det kommer nog bli askul. Ska ta och stryka lite nu innan jag går bara så att jag slipper göra det imorgon hahaha. Känns bra nu dock när allt kommer in i rutiner och typ alla kommer tillbaka från Sverige och sådär, då har man saker att göra! Det är skönt också att jag inte har någon mer skola haha.....
Nej nu måste jag stryka innan jag måste dra, herråååå

bild från i fredags vid Buckingham Palace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide