måndag igen

Felicia och Evelina kom ju som sagt till London på fredag (okej, Felicia kom torsdag men träffade henne fredag) så mötte upp med dem vid ett. Innan det så gick jag på stan med Sofia!
Efter jag mött upp mina mates så gick vi och käkade och sen till deras hotell så de kunde checka in och sådär. Efter det började vi dra oss med bussar hem till mig då jag skulle sitta barnvakt på kvällen, och de hängde med. Vi åt och sen såg vi film innan de åkte tillbaka hem.
På lördag åkte jag in till dem på förmiddagen och vi åkte direkt in mot Oxford st och käkade lunch och gick och shoppade lite. Åkte in mot deras hotell, köpte alkohol och väl uppe på hotellet beställde vi hem pizza, haha. Så där satt vi på hotellrummet och åt pizza och drack medan vi gjorde oss iordning. Sen på kvällen gick vi ut i camden vilket var rätt kul ändå!
Sov över där tills igår. Gick och käkade frukost när vi vaknade och sedan begav jag mig hem för då skulle Scarlet ha kalas och jag skulle hjälpa till. När kalaset väl slutat bestämde jag mig för att stanna hemma för det var för jobbigt att åka in till dem, så då såg jag sherlock.
Nu ska jag duscha och stryka och sen åka in till London för att umgås med mina mates. Blir nog en bra måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide