TGIF

Fredag idag. Har inte gjort särskilt mycket idag men har ändå hunnit springa, duscha, äta och städa. Och nu ligger jag och ser på top model, haha. Katie ska hämta kidsen idag och sen ska Scarlet bort på playdate medan Daisy ska ha en här hemma. Tror det är Flo som kommer och isåfall kommer nog Julie, hennes au pair, också, så det blir väl kul. 
Sen ikväll ska jag och Sofia ut. Ska åka hem till henne senare och så ska vi fixa oss, sen ska vi gå på kyrkpuben som är just vid där hon bor och ta en cider/öl innan vi åker iväg till dit vi ska. Tror att vi också ska hänga med två andra svenska tjejer som bor i Muswell Hill ikväll, så det blir jätteroligt. Var längesen jag var ut, haha. Nä nu ska jag fortsätta se mitt top model, herrå
 
 
random bild sen sist jag, Sofia och Linnéa var ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide