heathwave

Nu är det (ta i trä) värmebölja här i England! Passar perfekt speciellt som jag och Sofia åker till Brighton, som är vid kusten, imorgon och stanna över helgen! Woho!

Igårkväll åkte jag till Alva och sen gick vi upp till kyrkpuben där i Muswell Hill och drack lite cider med Sofia och umgicks några timmar. Somnade sent och vaknade astidigt av världens värk i örat... Hade fått lock för ena örat över natten och det gjorde förjävla ont asså, men blev bättre efter en värktablett och efter jag ringt till mamma och klagat, hehe. 
Senare på dagen mötte jag upp Alva och Sofia igen, denna gången på en park här i närheten av mig. Efter vi hängt där i värmen rätt länge så gick vi hem till mig och kollade på hönsen, och sen hade jag schoolrun. Hämtade tjejerna och sen åkte vi till parken (igen). Var där någon timma och sen var jag barnvakt ända fram till nu. 
Sitter och ser castle nu innan jag ska upp och packa för imorgon, och sen sova. Ska ju trots allt dra vid sju imorgon....... Aja, kommer vara värt det när vi sätter oss på tåget mot Brighton skulle jag tro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide