busy sunday

Började ju som sagt dagen med att åka iväg till ett köpcenter - Brent Cross för att vara mer exakt. Gick runt på affärerna själv medan Katie köpte skol-skor med flickorna och hann köpa mig en foundation från No7 på Boots och en facemask från Lush, haha. Nej, men jag är nöjd! När vi kom hem så kom en kompis till Daisy över, och efter det kom Katies bror, hans fru och derars barn. Den äldsta, dottern, ska sova här ända till fredag eftersom hon ska vara på Nonstop Action som är på Daisy och Scarlets skola den här veckan, så det blir verkligen fullt hus! Utöver dem så kom också några familjevänner till Katie och Fritzy med deras ungar, så det var kul! Vi åt mat där vid fem och satt och pratade, drack Pimm's och cider. OJ vad jag känner att jag berättar detaljerat om saker som inte ens är roligt att höra om.
 
Imorgon ska jag ta och köpa ett busskort för månaden så att jag kan ta mig in överallt, och någon dag (om jag hinner) ska jag försöka ta mig in till Oxford Street eller något och gå på Primark, hehe. Känner att jag kommer göra av med rätt mycket pengar här eftersom alla är så himla, himla trevliga vilket gör att man bara vill köpa allt de visar pga detta. Jobbigt läge för en fattig svensk tjej som mig. Oh well, får försöka hålla i pengarna haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide