camden town och andra fina ställen

idag var jag ledig så stämde träff med en tjej från Österrike som heter Sybil. Vi träffades strax efter elva (min buss var väääldigt sen haha) i Hyde Park och tog oss därifrån till Southbank och checkade in London Eye, Big Ben och lite andra coola grejer. Bestämde även att vi ska åka turistbuss någon dag så vi verkligen får se alla coola must-see's. Därifrån tog vi tuben till Camden Town där vi spenderade fleeeera timmar med att bara gå omkring överallt och kolla på sakerna i alla stånd. Brutalt mycket saker. Käkade även kinamat från ett stånd där mitt i smeten för bara £4, och efter det blev det en öl på en pub (dessa pubar kommer ruinera mig, I swear to god), asnice! Var sjukt trevligt att träffa henne, synd bara att hon flyttar härifrån om en månad... Aja. Bilder nu då, annars blir mina kära vänner arga på mig
 
 avslutar min minibildbomb men bilden på paret som jag så fint råkade ta (utan att kolla, may I add) när jag skulle fota kanalen och kanot-race-grejen där bakom! Alright mina vänner, är ni nöjda nu? ;) 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att allting verkar bra och att du trivs! Nice med så nära till London ;)

Svar: haha ja, det är grymt, ska absolut inte klaga på det alltså ;)
Madelene

2013-08-13 @ 23:27:32
URL: http://myjerseyjournal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide