ett litet snabbt inlägg för att göra mamma och pappa nöjda!

Har i vanlig ordning tagit tjejerna till simlektionen (sista idag, WOHO) och stått och pratat med Sara, och sen gick jag och flickorna med hon och hennes son till Swan Lane där de lekte lite i parken och vi alla hade lunch. Drog till Saras hus efter det och var där till typ klockan sex, och nu väntar jag på att Fritzy ska göra klart middagen åt oss, niiiice.

Ska åka in till Finchley Central efter det och möta Meri och köpa kakor tydligen, sen ska vi in till centrala London ett tag och så sover jag över hos henne då hennes värdfamilj är borta nånstans över helgen. Är ledig fram till tisdag/onsdag vilket kommer vara grymt skönt, ska försöka få med mig nån och explora London lite, hehe.
Okej, måste packa väskan osv nu så får bli ett kort och ointressant inlägg om en lång men (än så länge) ointressant dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är tur du tänker på oss också:). Vaken det är alldeles för liiittteee bilder

2013-08-24 @ 08:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide