FRAMME

Är framme nu!!! Eller ja, tekniskt sett har jag varit framme i sex timmar, men alltså, ja... Kom nyss upp på rummet (efter en sen men mycket god middag, glass till efterrätt och en cider som avslut) då jag har pratat/umgåtts med föräldrarna tills nu, så ska nog ta och sova. Även fast de sa att jag skulle ta sovmorgon imorgon så ska jag ändå kliva upp kring halv nio, haha! Vem vet vad sovmorgon är för dem liksom?!!

Nej men känns som om jag kommer få det jättebra, även fast jag just nu är galet osäker på min engelska och sådär... Det märks att jag inte pratat det(ordentligt) på flera månader. Nej, nu ska jag sova, så skriver jag något mer och något vettigare imorgon istället!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Låter som att du haft en bra första kväll, vad härligt babe!!!

Svar: ja det hade jag!! :*
Madelene

2013-08-10 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide