har väl ca världens bästa vänner och familj

Igår hade jag en superbra sista dag! For ut och åt middag med familjen och mormor och morfar för att sen fara till Kajsa och bli överraskad då ALLA i tjejgänget var där och så! De hade planerat grymt bra haha och vi hann fira allt jag kommer missa när jag är borta - jul, nyår, alla hjärtans dag, påsk, midsommar och min födelsedag. Åt massor med godis och fikade nog ännu mer, men åh så värt det! Hade superkul, bästa sista kvällen jag kunnat ha! Tack tjejer!!!!
och eftersom de klagade på att jag lägger in för lite bilder (jag vet, jag veeet) så ska jag lägga in några från igår
 
 
 
Nu då? sitter på golvet utanför min gate på Arlanda och hoppas att de ska öppna sen snart. Ska försöka överleva flyget och sånt där nu, så later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide