jobb, packning och presenter

Idag har jag i vanlig ordning spenderat x antal timmar på jobbet. Är min sista jobbdag imorgon och även fast jag trivts superbra så kommer det bli så jäkla skönt att lämna det bakom mig för denna sommaren. Dags att påbörja ett nytt kapitel i mitt liv eller nått sånt cheesy, haha!
Idag har jag även köpt ett ton med godis, så kände mig som ett äkta fetto då jag stod där på Coop med fetaste lösgodispåsen, en bilpåse och en stor Marabou-kaka. Allt är ju dock inte till mig men ändå liksom.... Har packat klart den stora väskan nu och den väger typ 21 kilo så hoppas verkligen att vågen går rätt. Ska packa handbaget imorgon efter att jag fört över lite filer osv till datorn.
 
fick en present av min kära lillasyster idag också, en fotoram haha! Självklart hade hon stoppat in de fulaste bilderna hon kunnat hitta sen vi var små (jag var inte direkt någon skönhet om jag säger så...) så det var grymt kul att se! Och bra att ha sen i England också, haha.
Men nu är det trots allt sovdags eftersom jag jobbar standardturen 6.45-16.30 imorgon. Kul. Nej, over and out eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide