Londonbesök och jobb

igår var jag ledig och hade som sagt bestämt träff med Magnus som bor nånstans utanför Brighton. Åkte in till London där innan elva, träffade honom på Victoria station och började sen turista. Buckingham palace, Hyde Park, Piccadilly Circus, Oxford street/primark, Big Ben, House of Parliament och Westminister Abbey var det vi hann med (och som jag kommer ihåg, haha). Kom hem strax efter nio och var ensam hemma, så då gjorde jag lite pizza (läs: värmde den i ugnen), lyckades till och med utan att bränna ner huset!!! Tio poäng till mig alltså. Idag har jag varit ner och käkat frukost och fått veta att kidsen skulle äta hos grannen och att vi får skjuts till simlektionen av henne. Det är perfekt, för då behöver jag inte göra någonting förrän tjugo i elva, då jag ändå bara måste ha gått ut på gatan för att kunna sätta mig i bilen.... Madde likes! 
Tänkte slänga in lite bilder också så att inläggen inte blir alltför tråkiga, vet dock inte riktigt vad jag tagit bild på men det blir nog bra ändå. 
 
nej, jag har ingen aning vad jag lägger upp bilder på och ja, jag är värdelös på att ta kort som blir bra och nej, jag bryr mig egentligen inte så mycket om jag är bra eller dålig på det:))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide