Street Art guided walk

Imorse vaknade jag av ett sms från Sybil där hon frågade om jag vad sugen på att följa med henne på en street art guided walk, och självklart svarade jag ja! Mötte upp henne på Liverpool street och gick sedan dit touren skulle vara. Var sjukt coolt att se allt då man gick runt där i två timmar. Vi hade en bra och supertrevlig guide också, han målade själv street art (mest olagligt såklart haha) och visade lite av sitt också!
Okej, tog lite bilder också men de är på kameran och jag är såklart för lat för att starta datorn och lägga in dem, så de får komma upp i något annat inlägg. Nu ska jag se lite film istället innan jag blir för trött och går och lägger mig, haha, känns som en bra plan faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide