typical day typ

idag har varit en sån där lite småtråkig, vanlig dag. Lämnade flickorna på någon kyrka för två timmars aktiviteter, åkte in till Golders Green och skrev in mig på skolan jag ska gå på till hösten, åkte tillbaka och hämtade tjejerna och sen gick vi hem för att äta lunch.
Och DÄR började problemen. Skulle göra tuna-mayo-sweetcorn-mackor, men kunde för fan inte fatta hur i helvete man skulle använda burköppnaren???? Ursäkta men VARFÖR HAR DE EJ EN VANLIG BURKÖPPNARE???? Lyckades dock efter ca en halvtimma och ett samtal till mamma, hehe.... Oh well, de var då nöjda med maten i alla fall. Gick till parken här i närheten och var där några timmar, åt glass och drack vatten och plåstrade om sår, precis som en vanlig dag. Meri kom förbi en stund också vilket var trevligt, nån att prata med haha!

Är ledig nu så sitter uppe på mitt rum och väntar på att maten ska bli klar för jag är fett hungrig. Mår fortfarande inte bra men vafan, finns inget att göra åt. Ska bara ta det lugnt ikväll istället; läsa ut min ena bok och påbörja den andra. Eller kanske glo lite Gavin & Stacey. Heh, det är som så braaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide