blev just med telefon

kom nyss hem från stan där jag fixade lite diverse saker; till exempel så gjorde jag mig ett nytt pass, och blev precis som vanligt brutalt ful på passbilden. Gick även och kollade på lite nya glasögon, och har nu bestämt mig för att köpa två stycken av dem till veckan. Känns skönt att köpa två stycken så man kan ha lite olika, haha!
Gick även och lämnade in min iPhone eftersom hela min skärm har varit spräckt sen Valborgs, och har nu fått en lånetelefon. Eller alltså, jag har ju en iPhone 3 här hemma men behövde en telefon medan jag var kvar i stan, så tog då en lånetelefon. "Åh men trevligt, du fick säkert en iphone eller liknande" tänker nog kanske nån. Asså, jo, denna telefonen är typ i samma liga. Är lika nöjd med spel-utbudet i alla fall. 
 
Måste visa denna underbara telefon, så låter bilden tala för sig själv medan jag ska spela lite Bounce Tales.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha aaaw söt!

Svar: Den funkade dock inte att prata i, så var tvungn byta haa :(
Madelene

2013-07-08 @ 23:34:05
URL: http://enaupairsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide