en liten shoppingtur

Åkte in till Luleå med min mamma och min lillasyster och shoppade lite, samt köpte glasögon. For först till Stadium Outlet och skaffade mig en lite finare regnjacka, även fast den är vit och ser liiite ut som en labbrock (enligt mig då. den gör säkert inte det, jag är bara kräsen) men alltså vafasen, måste ju ha nån regnjacka och detta är den enda jag hittat på hundra år... Fick den iallafall för ynka 190kr även fast den egentligen skulle kosta 300kr(vilket redan var rea, då orginalpriset låg på 500). NICE PRICE. Sen köpte jag mig en ny tröja på bikbok, ny börs från Monki, lite parfym och två par nya glasögon. Hann även träffa Lina en snabbis, vilket var väldigt väldigt trevligt! 
 
Kom nyss hem och ska börja packa alldeles strax, för imorgon drar jag på Trästocksfestivalen direkt efter jobbet. Är sjukt taggad!!! Kommer dock vara jäkligt död eftersom jag börjar 6.45 imorgon bitti, men det är inget att göra åt. Nej, ska ta tag i mitt liv nu och fixa ner all packning. Önska mig lycka till!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide