kaos

sitter just nu och kollar på mitt jobbschema. Har inte riktigt insett förrän nu hur dåligt med tid jag kommer att ha att hinna med allting jag vill och måste göra på de 32 (okej, 31 eftersom idag redan har varit) dagarna som är kvar tills jag flyttar. Saker jag måste köpa, försäkringar och andra viktiga grejer jag ska fixa, personer jag ska träffa......
Idag hann jag träffa Therese lite snabbt i stan som tur var, vi har ju inte setts på evigheter (typ kring studenten?!?!!!), och vi har även bestämt en helg där vi är lediga och ska försöka ses. Men guuuuud, varför började jag inte fixa saker för två månader sedan?! Är inte lika mycket tid kvar som jag trodde, åtminstone inte när jag jobbar så mycket som jag kommer göra. Haha, herregud. Tur att jag (mest troligt) har två lediga dagar nu, skulle nog avlida annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide