och min bucketlist fortsätter

Och inlägget landar denna gången på ämnet MAT. Goda, fina, underbara, härliga mat, åh vad jag älskar dig. Hur skulle jag överleva utan dig? Alltså, ärligt nu, hur? Det är ju liksom vetenskapligt bevisat att man behöver mat för att kunna leva normalt och allt såntdär, så hur? haha. 
I alla fall så är det några ställen som jag meeer än gärna ska besöka medan jag är i London. Nando's, till exempel. Kyckling, hur fel kan det bli? Inte fel alls. Kommer ju att dö mat-koma-döden där inne om jag känner mig själv rätt. Sen vill jag även dö mat-koma-döden inne på Aberdeen Steak House, mmm så gott! Samt att fika på Costa Coffee och Starbucks som vi inte ens har här. Äta asiatisk mat från små stånd är ju även det ett måste, samt att äta en riktig English Breakfast. Käka lite för mycket på nån restaurang av Gordon Ramsay (nån som har nått bra tips på det förresten?) måste jag ju även göra. Kommer nog spendera mer pengar på mat än något annat. Hade jag överhuvudtaget tyckt om sushi det minsta hade Yo! varit en självklarhet.
Okej, nu vill jag ju även på tusentals andra ställen och äta men känner redan nu att inlägget är alldeles för tråkigt så ska låta er överleva och sluta här med en smaskig bild, mmm.
 
ja jag erkänner, jag ÄR hungrig just nu. haha förlåt

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lägg till Jamie's Italian! En av Jamie Olivers restauranger, aaaaaasgod italiensk mat!

Svar: will do!! thank you babe
Madelene

2013-07-08 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide