så himla avundsjuk

 
Är så jäkla avundsjuk på min kära vän Felicia (enaupairsdagbok.blogg.se) som redan (okej, hon kom IDAG) är hos sin värdfamilj... Vill också vara påväg till min snart, men det känns som om det är evigheter kvar, samtidigt som jag känner att min tid hemma i Sverige snart är över. Sjukt.
 
nej alltså, nu ska jag sova, börjar ju trots allt 6.45 imorgon bitti och jobbar ända till 16.30. Kul. Jaja, ville bara säga att jag är avis på min lilla Felicia, så nu när jag gjort det ska jag drömma om England som vanligt. Nightyyy

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi sötis, din tur snart!!!! PUSS

2013-07-15 @ 16:33:36
URL: http://enaupairsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide