WB tour och King's Cross station

Har nu påbörjat en liten bucketlist för saker som jag vill se och göra medan jag är i England, och mina två största och viktigaste (enligt mig då, såklart) punkter är att besöka King's Cross station, perrong 9¾ närmare bestämt, och gå på Warner Brothers studio touren i lokalerna där de spelade in Harry Potter!
Jag är, som ni kanske märker nu, ett väääldigt stort Harry Potter fan och just det gör att de här två punkterna är de som verkligen kommer prioriteras. Haha, kommer nog slösa mer pengar på just de två ställerna än någon annanstans! Anyways, tänkte bara att det kan vara kul att veta lite om min bucketlist, och jag tror att jag kommer lägga ut mer delar av den så småningom. 
 




Harry-Potter-Platform-9-3-4-kings-cross

jag menar, hur coolt är det inte??!? BEST. THING. EVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide