and may the odds be ever in your favour

SÅ bra kväll ikväll. Mötte upp Sarah, Cathy och Chiara vid nio på bion här i North Finchley, hämtade ut våra biljetter, köpte popcorn åt mig (för jag redan ätit upp det jag egentligen skulle haft med mig) och sen gick vi in i ena biosalongen och satte oss skönt tillrätta medan vi inväntade att Catching Fire skulle börja. OCH FYFAN VA BRA DEN VA!
Har ju liksom läst alla böcker och älskar den första nästan lika mycket som Harry Potter (okej nej, där överdrev jag. Men mycket iallafall) men tycker sen att de går rätt downhill. Tvåan är ju fortfarande bra men trean är bara skit. Så först hade jag egentligen inte så höga förväntningar, men ju mer folk som sett filmen desto mer ASBRA saker har jag hört om den, så kan ju erkänna att jag hade stört höga förväntningar när jag satt där i min stol och såg alla trailers. Och den överträffade dem. Heeeelt seriöst, så bra, jag är typ.... överlycklig. hypad. till och med taggad för den tredje filmen?!! Haha.

Ah, är väldigt nöjd över min superhärliga fredagskväll. Måste dock sova nu eftersom jag ska upp supertidigt för att möta Bea i London och sen gå på julmarknad i svenska kyrkan. Supertaggad på det med, svenskt julgott liksom!!! Nåja, hör väl av mig någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide