en bättre fredag

Såååå. Igår hade jag feber. Typ över 38 grader (vilket är asmycket för mig som är rätt lågtempad i vanliga fall) så jag mådde skit. Hatar att ha feber också, man får ju så jävla ont i kroppen. Usch. Gick iallafall och la mig direkt då Katie kom hem vid halv fem och sov till strax efter åtta då jag gick ner och åt middag. Gick upp strax efter nio igen, slog på Loe Actually och somnade till den och sov fram till nio imorse. Så sov kring en 15 timmar haha. Febern var åtminstone borta när jag vaknade så ska nog ut ikväll med Bella och några till ifall jag inte måste barnvakta, det är ju min "kanske jobba" helg. Okej har inget mer att berätta nu såååå adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide