en mycket mycket vanlig tisdag

Hade en sån vanlig tisdag idag. Åkte till skolan klockan halv tio och var där till ett och hann göra ett prov som gick obehagligt dåligt. Efter skolan gick jag, Cathy, Frida, Chiara och Sarah och käkade lunch precis som alla andra tisdagar. Efter lunchen så gick jag och Frida till starbucks för att dricka Gingerbread Latte som var supergod och under den tiden kom två personer fram och pratade med oss bara för att vi pratade svenska haha...
Åkte och shoppade lite julklappar sen, eller tittade mest på vad jag ska köpa senare åt folk haha. Kommer bli.... Dyrt, men det blir det väl alltid över jul? Haha. Nu är jag hemma och har redan hunnit rita en My Little Pony (Twilight sparkle) åt Daisy (fattar inte varför hon gillar mina teckningar så mycket???!) som hon sitter och färglägger nu, haha. Kommer väl säkert måla minst en till grej innan de går och lägger sig om jag känner henne rätt.... Oh well, det är väl bra att hon målar istället för att ... Spela på datorn? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide