Museum of London och såna grejer

Idag har skolorna startat upp igen efter lovet men eftersom lärarna på tjejernas skola hade någon utbildningsdag eller så så blev de lediga en extra dag. Katie föreslog att jag skulle ta med dem på Museum of London idag då Scarlet har velat gå dit innan, så gjorde lite matsäck innan jag och tjejerna fick skjuts till tuben och vi for dit. Var en riktigt bra dag där borta utan några som helst bråk eller något. Kom hem strax innan två och då tittade jag på medan Scarlet byggde en koja och sen spelade vi Top Trunks tillsammans. Katie kom hem och tog med dem till simningen så nu är jag ledig skulle jag tro, skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide